Mitt liv som snut...

Hahaha...jaa jag slog på tv:n och hamnade på kanal 4 komedi....och där va den, serien som jag bara älskade när den gick för typ 100 år sen.. Rowan Atkinson har ju huvudrollen och det säger väl endel...haha
Denna ska ses fler gånger...om jag kommer ihåg...haha

Nu har jag dessutom lyckats installera nya säkerhetsprogrammet...:)
Eller precis när jag skrev den meningen så stängdes allt ner...haha skitdator!
Men jag ger mig inte, nytt försök..:)

Jaha..100 kanaler på tv:n och inget att se nu alltså....surt sa räven...

Jag får trösta mig med en bit kladdkaka till...;)

Katterna har sovit typ hela dagen detta lär ju bli kul i natt....eller inte!
Maestro och Nikki har iaf varit uppe lite men Zisco bara sover...min lilla plutt!

Tänk va tomt det blir bara för att Ted inte e hemma...nästan så jag saknar honom lite....

Kommentarer
Postat av: Anita

Kladdkaka är alltid gott! :o)

2008-11-17 @ 09:15:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0