Riktig vekling...

jaa deet är jag banne mig....sitter nu här hemma och är sjuuuuk....ont i magen, yrslig & tidvis sprängande huvudvärk....fy fan va klen man e...!!!
Kommer att vara hemma imorgon också...det e så himla svårt att säga om man kan jobba imorgon eller ej....just nu känner jag absolut inte för att jobba (det gör jag iofs aldrig men ni vet vad jag menar..;)) men imorgon bitti kanske jag är helt kry igen...men men nu har jag bestämt att vara hemma även imorgon....jaa så får det bli!

Ted kommer hem ikväll också, pappan mår lite bättre men är självklart kvar på hospitalet. Det ska bli skönt att få hem "gubben" igen...det blir såå extremt tyst när han e borta... Vafan gjorde man innan han flyttade hit, då man alltid va själv hemma..? Inte upplevde man det så tyst då...dessutom fick man ju saker gjorda, det får jag inte nu...haha skumt!

Katterna har följt sin mattes exempel idag och bara sovit....men iofs är jag uppe nu men inte dom...slöfockar är vad dom är..;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Inte kul att vara sjuk!!:O/

2008-11-17 @ 21:25:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0