Snaaart fredag....

jag längtar....idag va en såå himla jobbig dag på mitt underbara arbete....jag vill vara leeeeeediiiiig...!!!

Drömmen är att få packa ihop "familjen" och åka iväg någonstans för en lite längre tid...gud va skönt det skulle vara..
men som sagt det är bara en dröm och kommer inte bli verklighet på bra länge....

Idag beställde jag tid för en gastroskopi för Nikki och det lär inte bli billigt...hoppas nu bara att allt går bra och att dom kan hitta orsaken och ge henne rätt medicin... Som vanligt är jag toknervös!!!
Men detta är det enda rätta att göra dock... Just nu mår Nikki riktigt bra...hon tom leker och myser med småttingarna...så det märks att hon mår bättre då hon äter Pepcid....mitt lilla hjärta!

Hon ska alltså göra denna gastroskopi på onsdag så det kommer bli en orolig vecka för att inte prata om en orolig onsdag....usch!

Småttingarna mår bara bra men det märks att dom lugnat sig efter kastreringen....

Jaha snart helg alltså...jag är sååå sugen på glögg...men vi har inte ett öre så det får vänta tills nästa helg...buhu..

Kommentarer
Postat av: Anita

Vi ska oxå beställa tid för att kastrera våra vildar, hoppas få till det före jul. Dygnet skulle ha lite fler timmar....! ;O)

2008-11-20 @ 22:49:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Heeej, Sorry att jag inte hört av mig angående helgen men som ni kanske förstår så får vi skjuta upp festande ett tag.

Om ni vill så är ni välkomna hit nästa helg när det är premiär för KROM. Det är sabbath the coverband som spelar.

Vi köper biljettera i morgon.100 kr/st. jag lägger ut för er om ni är intresserade. Lycka till med katterna/bäbisarna. Kram!

2008-11-21 @ 11:17:01
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Meeeeeen , nu är det ju snaaaaaart måndag och du har inte skrivit något på hela helgen, inga bilder ingenting. Vad är det för oordning på dig va?

2008-11-23 @ 12:46:25
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0