Ännu en sömnlös natt...

Jaa det börjar bli mer som en vana nu att ligga sömnlös på nätterna...ligger i någon slags "koma"...inatt har jag snurrat och snurrat....nästan haft ont i hela kroppen. Det e såå jobbigt! Sen när man väl lyckas slumra till mer så är det självklart nån av katterna eller så som ställer till med nåt....imorse när Ted hade gått och jag nästan somnade, jaa då lyckades ju katterna ha ner den där jävla kaktusen igen....

Nåväl, nu är det måndag igen och ännu en vecka väntar....härligt eller hur?

Jag hoppas Bagis ringer och säger att Nikki äter med god aptit idag...så att hon kan komma hem igen! Dessutom utan att ruinera mig...eller det har ju katterna redan gjort men men..

Nää gott folk ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0