I Form...

igår kväll låg jag och läste den tidningen..haha herregud helt sanslöst vilka metoder det finns för att "tjäna" några extra år...alltså att se yngre ut...jag fattar inte hela denna "anti-age" grejen....det e väl bara att gilla läget att man faktiskt blir äldre...
Anledningen till att jag överhuvudtaget läste denna tidning va för att jag beställde 3 nr och ska få en pulsklocka på köpet...allt för 74 kr......men att fortsätta en premination är uteslutet...haha

Nää...nu ska jag iväg till Solna för lite handling med moster för att sen följa med henne hem och dammsuga där....hon skulle bjuda på sill och potatis...vem vet..kanske man får en nubbe också..;)

Kommentarer
Postat av: Teddan

Nu har det gått liiite väl långt va...? :P

2008-10-25 @ 15:49:24
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag gjorde lika bara för att få pulsklockan! Förstod aldrig vad dom skrev om i tidningen och har inte andvänt klockan en enda gång. Sånt e livet, man köper allt när man vill så man skäms. ;O)

2008-10-25 @ 17:32:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0