Inte alltid som man tänkt sig...nää...

Vi hade planerat en skön dag på Djurgården, flanerandes med kameran i högsta hugg. Vädret kunde ju inte bli bättre...
Men tror ni att vi hamnade på Djurgården eller? Nää...
Vi hamnade på Djursjukhuset Bagarmossen istället med Nikki....vi har suttit där hela dagen...från 14.20-21.20!
Det e fan helt sanslöst att dom bara har 1 veterinär på hela huset...dom borde ju iaf ha en på vårdavdelningen och minst en på akuten....kan man tycka!

Nåväl nu är Nikki där och vi är hemma..:(
Hon har troligtvis magkatarr, stackarn....dom vill ev. göra en gastroskopi på henne men jag är tveksam....jag får flashbacks till Trouble...jaa ni minns ju hur det gick för henne..:(
Men samtidigt vill jag ju att Nikki ska få den bästa vården....men tänk om nåt går snett igen....fan va detta e jobbigt! Kan inte mina katter bara vara friska!!!

Jaajaa man får vänta tills imorgon och se vad dom säger när dom ringer...
Håll tummarna!!

Nu ska jag iaf försöka sova...

Natti natti

Krya på dig babe<3

Kommentarer
Postat av: Anita

Fy vad jobbigt, jag håller tummarna för Nikki! :O/

2008-10-13 @ 14:04:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0