Lovely väckning..

jaa idag blev jag väckt av Nikki´s mysiga nos och ett litet pip i örat..:) Underbart säger jag.....hon är mattes älskling hon!
Annars har natten varit sådär...först röjde Maestro för att sen bli avlöst av Zisco sen röjde dom tillsammans...sen var det dax för "nattmat" för Nikki (tyckte hon)..jaa och sen va den natten över.....alltså som en vanlig natt i detta hem..jag kansek söver ett par timmar....inte fan konstigt att man är trött, sliten och har huvudvärk nästan jämt ju...

Men jag är glad att alla är hemma och mår relativ bra!!

Onsdag idag....ganska kort arbetsdag...jag ska försöka ta mig och träna efter jobbet....
Trodde att vi hade tvättstugan idag men det visade sig att den är imorgon...;)

Så nu önskar jag er en trevlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: Anita

Våra sötnosar kommer oxå var morgon vid 04:30 och piper och krafsar - då skall dom ut! :o)

2008-10-16 @ 00:29:47
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0