Makaroner & korv...

hmm...ingen toppen middag  dierkt men det funkar när man är hungrig.

Efter jobbet idag blev det faktiskt lite träning igen...men fan va jobbigt det va idag..:(
Jag är såå sliten i kroppen...det är nåt som inte riktigt vill bryta ut...
Men jag cyklade (minns inte om det va 13 eller 15 km) iaf och sprang endast 1 km...jag pallade inte mer, helt slut i benen.

Sen va det som sagt hem och laga maten, duscha och nu sitter jag här och väntar på att Ted ska bli klar i duschen så vi kan dricka kaffe!

Det är väl som vanligt inget att se på Tv:n heller...

Nikki kämpar på med sin medicin och är jätte duktig. Småttingarna är helt galna igen nu när Nikki är hemma...haha Dom är bara såå söta ju...:)

Kommentarer
Postat av: Anita

Här blev det fryspizza från Lidl till middag! :O/

2008-10-16 @ 00:33:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0