Nu är hon hemma igen..:)

Jaa min älsklings Nikki är nu hemma efter 2 dagars sjukhusvistelse....tyvärr måste jag pina henne med att få i henne flytande medicin som luktar Mintu 2ggr/dag i 5 dagar...fy fan!
Men hon är såå snäll..men allvarligt...medicin som innehåller pepparmint till katter...är det okej? Näää..!
Dessutom va vi tvugna att köpa en flaska som innehåller 300 ml då hon endast ska ha 1ml / gång....helt sjukt! Va fan ska jag med allt annat till?
Joo den kunde man använda själv sa dom på Apoteket....hmm...tack men jag har inte haft (peppar, peppar) såna problem ännu så jag passar nog.

Ja ja nu är NIkki iaf hemma och ordningen är återställd....Zisco busar och far, Maestro likaså....dom är ju efter Nikki hela tiden nu och det kanman ju förstå då det luktar "spännande" om henne...

Billgit blev det...inte..men visst allt är relativt....det kunde blivit dyrare...det gick iaf på mer än 7000 kr...för 2 dagar!! Helt sjukt det också....tur att försäkringen börjat gälla igen..*pust*
Hoppas nu att hon åiggnar på sig och äter som hon ska!!!

Annars har vi inte gjort nåt annat idag...till middag blev det en riktig gourmetmiddag...havregrynsgröt och mackor...mums...;)
Det är väl iofs det som kommer att serveras resten av månaden i detta hushåll...haha

Men men...nu är det snart dax att sova...


Kommentarer
Postat av: Anita

Det lät jäkligt dyrt må jag säja! :O/

2008-10-14 @ 21:53:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0