Pisstråkigt...

Jaa..sitter här och retar mig på allt skit på Tv:n.....usch!
Men snart börjar iaf "Fredag hela veckan" och det brukar iaf vara lite halvkul....alltid nåt...

Jag mår lite halvskumt också...inte dåligt men inte riktigt bra heller....hmm..skumt!

Jaha...snart är helgen slut också...nästa vecka blir en stressvecka känns det som...vi ska kolla lght i Solberga, lämna/hämta småttingarna för kastrering...jaa mycket blir det..hehe Men grejen är ju förståss att jag är väldigt nojig över detta med småttingarna....usch va nervös jag kommer att vara den dagen....:/

Just det jaa...vi va och kollade på en lght här i huset förut idag....jättefin! Hoppas att dom vill byta nu bara så är flytten ett faktum..:)

6 minuter kvar till programet börjar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0