Sviiiiiisch..

Så va den helgen förbi...
Helgen har som vanligt varit ganska intensiv...men trevlig!
I lördags hade vi långväga besök av Björn, han skulle sova här då han skulle se Sabbaton. Så lördagaen gick lite i festandets tecken....lite Buzz med Ted, Linda, Jessica och Björn...jag vann som vanligt..:) Sen blev det lite guitar hero..där va jag dock inte lika vass...haha där ägde ju Björn om man säger så..haha

  Linda in action  Se så kul vi har..;)  Jess in action  Hmm...

Sen drog gästerna iväg för att kolla konserten...vi (Jag&Ted) stannade hemma för lite mer Buzz...
Men sen mötte vi upp dem igen och gick på Pub Anchor och drack mer öl..:) Det va ett kanon band som spelade...jag hade väldigt skoj..:) Tyvärr sitter Linda med min kamera hemma hos henne så bilder från kvällen får ni senare i veckan...haha

Igår va en riktig slödag...Björn åkte vid 14-tiden då gick vi och hyrde en film som vi sen slappade till...vi gick och la oss ovanligt tidigt igår...men det kändes imorse. Jag va ovanligt pigg..men tyvärr så har det nu övergått i total trötthet....

På jobbet va det som vanligt kaos..många sjuka!! Men dagen gick utan några större missöden...Pizza till middag och nu ska jag däcka i soffan och kolla Färja...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Teddan

Förvisso var Björn fan så mycket bättre än mig på Guitar Hero, han kör ju på expert-nivån medan jag kör på medium... men trots det så slog jag honom med ett natal tusen poäng...2 ggr...HAHAHAHA

2008-10-06 @ 21:28:13
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Maggan

Faan vad Linda har blivit smal!!!!

2008-10-06 @ 21:58:36
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Madde

Maggan: Jaaa visst har hon.. Hon är sååå duktig!!!

2008-10-06 @ 22:01:31
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0