Toknervös...

jaa imorgon ska småttingarna kastreras...jag e såå himla nervös att nåt ska gå snett...men det ska det inte göra meeen...tänk om! Det pallar jag inte....:( Men det ärr klart att det ska gå bra...

Idag har man jobbat som vanligt...efter jobbet va det dax igen för lite innebandy med "grabbarna"...haha
Ganska skoj...men nu blir det ett uppehåll på 3 veckor för mig och Ted...

Nää nu ska jag lägga mig och läsa...jag har börjat att läsa om boken om Mötley Crüe...läste den för några år sedan fast då på engelska så nu tar jag den svenska boken..:)
Jag har dessutom ladda mp3:an med lite Mötley nu...nostalgi-tripp...:)





Tänk va man va förtjust i detta bandet...Jag va tok-kär i Nikki....inte konstigt då han va och är HET..;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0