Torsdag...igen..

Jaa torsdagar känns rätt okej i mitt tycke...då vet man att det är snart helg igen..:)
Idag ska jag till sjukgymnasten igen..skönt! Huvudvärken är som min nya följeslagare...och den sviker inte en sekund....
Sen är det jobb....usch och fy....efter det blir det mer jobb...i tvättstugan..:(

Ikväll skulle jag hellre  vilja befinna mig i Berwaldhallen...där Jill Johnson kommer att husera...fredag & lördag också faktiskt...jag är sååå sugen!! Hon kommer att sjunga tillsammans med Lisa Miskovsky och sveriges radios sympfoniorkester med Anders Berglund som dirigent...kan bli hur coolt som helst! Jag älskar ju Jill Johnson..hon är grym!
Men nää vi får vara hemma...

På lördag skulle vi ha gått på Sabbaton och Heat på Klubben...eller jag ville ju bara se Heat som är så jävla bra...men när man velat hit& dit så har nu biljetterna hunnit att ta slut...bra iofs då slipper man fundera mer på det..haha
Men det kommer iaf lite folk hit under lördagen som ska förfesta lite inför den konserten och ev. utgång på kvällen...det kommer dock kännas lite trist då dom går iväg för att se konserten och vi får sitta kvar hemma....:(
Ja ja..förhoppningsvis kommer vi se Heat i Västerås lite längre fram i höst....

Nää..nu ska jag äta lite fukost..


Kommentarer
Postat av: Anita

Önskar dig en bra fredag och trevlig helg!

2008-10-02 @ 20:41:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0