What a day, what a day...

jobb, jobb & jobb...dryg dag!
Idag var det en sån där dag då jag va extra glad att jag ej har några egna barn....för hjälp så rörigt och högljutt det varit!
Men dessa dagar går ju dom också...

Efter jobbet va det snabbt hem och ge katterna mat och möta upp Ted....för idag skulle vi spela innebandy med bla en ex.kollega till mig...
8 killar och sen lilla jag....men det gick helt okej...jag va rätt nervös i början, jag menar man vill ju inte göra bort sig det första man gör liksom...men jag tycker det gick helt okej!
Ted blev helt sliten efteråt....typiskt killar att inte palla nåt!
Det blev en öl i omklädningsrummet efteråt...:)
Dessutom va vi välkomna nästa vecka också så helt kassa kan vi väl inte varit....kul som fan!

Nu sitter man här nyduschad och svär över att det inte finns nåt att se på Tv:n....och inget roligt att se/göra på datorn....lika bra att snart gå och lägga sig...igen..:(

Men det positiva är att det snart är helg igen....3 dagar kvar...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0