what a feeeeeeling...

helgen är här!

Vi har ätit varit ute med Zisco & Maestro en sväng...sen har vi spelat på DD...nu ska vi ta hem vinsten!!
Men imorgon kommer storvinsten stt ramla in på södershöjder....nu är det dax!!

Denna fredag blir ju väldigt lugn...hade gärna varit på Harry´s idag då Eclipse har sitt release-party för nya skivan där men jag pallar inte....

Ska nog försöka sova tidigt idag...har inte sovit många timmar inatt...katterna (Zisco&Maestro) har röjt aset...dom är bla på novemberkaktusen hela tiden...knopparna är ju såå fina tycker dom! Kaktusen åkte in i badkaret inatt nån gång...men jag tror den kommer att hamna i sopnedkastet inom ganska snar framtid dock...pallar fan inte med att jaga katterna över den....men samtidigt är det synd för den är grymt fin just nu! Men men

Nää nu ska jag duscha sen är det kaffe och en glass som gäller....det är INTE bra att gå och handla efter jobbet på en fredag och dessutom vara hungrig....jag som inte är såå himla förtjust i glass blev tydligen det helt plötsligt då jag stod där i kön...2 st 2l gb glass för 30 kr...så råkade jag se våfflorna på hyllan....oooohh..vad gott med glass i våffla till kaffet tänkte jag och kastade ner skiten i korgen....hmm...


Kommentarer
Postat av: Teddan

Damn you...nu måste jag alltså äta onyttigt idag igen...

2008-10-10 @ 20:52:39
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Anita

Våra förra katter Ozzy & Kelly "dödade" en jätte stor novemburkaktus som jag ärvde efter min mammaa. Det gick inte att få dem att lägga av, de bodde i krukan,sov,åt,levde i kaktusen.Vad gör man? :O/

2008-10-10 @ 22:45:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0