13 km + 3 km....

Idag blev det 13 km cykling, 3 km jogg + gym......jag är ju grymt duktig...:)
Ted va också med och tränade idag....kul!
Nackdelen med att träna efter jobbet är ju att middagen blir så sen....men just nu känns det kul och ganska lätt att springa....härligt!
Men min arm + axel är inte att leka med...dessutom kände jag av min fot (hästjävel) lite grann när jag började springa men det försvann som tur va....

Nu är det bara 1 arbetsdag kvar till helgen och det känns grymt bra...:) Det ska jag väl iaf klara av....sen jobbar jag bara 4 dagar nästa vecka....fast det klart...på tisdag har vi ju tyvärr F-möte på kvällen...det suger ju lite...men men
Nu har vi först helgen att tänka på...och jag tänker mycket på den ska ni veta...:)

Kommentarer
Postat av: Anita

Bra tränat, heja! Själv har jag just sprungit 10 km - känns oxå bra måste jag erkänna. :o)

2008-09-11 @ 22:27:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0