2 dagar kvar...

nedräkningen fortsätter....:)
Nu är iaf f-mötet avklarat och det gick ovanligt smidigt...riktigt trevligt faktiskt.....jaa eller nåt..hehe
 När jag kom hem var det dammsuget och nice...trevligt!
Katterna har tydligen röjt järnet när jag varit borta...och jaa..röjet fortsätter kan jag säga..haha

Nu är den stor frågan..ska vi se på den nya serien på 4:an...Ted hade tydligen sett att det skulle vara nåt sånt. Jag själv kollar ju typ aldrig Tv längre....men vi får se hur det blir...

ching chong..

Kommentarer
Postat av: Teddan

Ja den serien var ju mycket att ha...NOT. Sicket jäkla skit, så fruktansvärt B. Snacka om att kasta bort en timme av sitt liv....hmmm

2008-09-17 @ 12:41:57
URL: http://themaestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0