2 dagar till frihet...

jaa arbetsdagar menar jag...sen är det helg..:)
Jag är sååå trött på mitt jobb....jag får nästan panik av att gå dit...jag bara måste hitta ett nytt jobb!! Men egentligen vill jag ju inte jobba med smårbarn,  jag vill helst jobba på fritids och det ser ju rätt mörkt ut just nu...:( Känns ju knäppt att bara byta förskola...fast det klart allt är nog fan bättre än detta....men det finns en fördel med mitt jobb just nu och det är att det ligger relativt nära....och det känns bra så jag kan gå hem på rasten och ge mojarna mat..:)
Men att gå och lägga ner såå himla mycket energi på att må dåligt på jobbet är inte hållbart....jag kan ju säga att det kan nog inte vara kul att heta Ted och behöva leva med mig just nu....men det klart han behöver ju inte leva med mig...jag tvingar ju inte honom...haha
Man kanske skulle byta jobb...? Men vad kan jag jobba med...min idiotarm funkar ju inte särskillt bra heller....fan vilken sopa man är...man kanske skulle lämna in....ibland känns det som det vore det bästa....eehh..nu får jag rycka upp mig, jag har ju katterna att tänka på iaf..:) Men som sagt imorgon skulle Trouble fylla 1 år och denna vecka har jag tänkt extra mycket på henne ( om det nu går)...saknar henne sååå!!
Det  är väl detta vädret och denna förbannade hösten som gör en extra deppig......jag skulle behöva göra nåt skoj!!
Problemet är att jag inte tycker att nåt är skoj längre....det finns fan inget som är kul längre...usch!
Och nu måste jag dessutom göra mig iordning för pissjobbet också....vi får väl se hur många ggr jag ska bli arg på  jobbet idag...:(
Men det är endast 2 arbetsdagar kvar denna vecka!!!!


Kommentarer
Postat av: Teddan

Dags att rycka upp sig lite nu va.... Och nej, det är inte lätt att heta Ted just nu...;)

2008-09-11 @ 14:43:15
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Linda

Gaska upp dig Bettan. Tänk på vad Robin skulle sagt: The sherwood wood will not come to you, YOU have to go to the sherwood wood.

2008-09-11 @ 15:18:41
URL: http://ars.blogg.se/
Postat av: Anita

Du har rätt i detta med negativ energi - den suger musten av en. Dax att tänka positiva tankar! :O)

2008-09-11 @ 22:25:11
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0