Åååååhhhh...

dååå va måndagen gjord..:) Bara 3 arbetsdagar kvar denna vecka....härligt härligt!
Idag har det varit en relativt lugn dag på jobbet....
Efter jobbet drog vi och tränade men shit va slut jag är i benen...mjölksyra delux direkt! Men jag lyckades iaf med 15 km på cykeln i ganska god takt....det får jag vara nöjd med idag...



Middagen bestod av kycklingkebab & pulver mos....riktig höjdar middag...hahaha

Jag funderar allvarligt på att gå och lägga mig nu...är helt slut + att jag har huvudvärk och känner mig rejält hängig....jag får bara inte bli sjuk nu!!

Kattern har haft röjparty här nyss...men nu ligger dom däckade för att ladda batterierna inför kvällen/natten....

Men kan man verkligen gå och sova nu..? Jag vill ju inte det...jag menar om jag lägger mig nu så är det ju snart morgon igen och det betyder ju att man ska iväg till jobbet!! Nää...bättre att sitta uppe ett tag till iaf...;)

Kommentarer
Postat av: Anita

Här blev det 10 km asfalt, tog en timma!

2008-09-15 @ 21:05:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0