Dagens inköp...

Det blev ett nytt regnställ...RÖTT!! Det va lite otippat faktiskt...men okej byxorna är svarta så det funkar....men jag gillade färgen. Det fanns några färger att välja mellan men jag kände för rött denna gång...priset gillade jag också...blott 200 kr :)



Efter många "butikskollar" så bestämde jag mig för de dyraste skorna jag någonsin köpt...995 kr!!!! Men va fan jag köper alltid billiga skor som inte håller för nåt...så nu gav jag Ecco en chans, dessutom är dom Gore-tex skor..:) Kan vara bra i detta skitväder....



Jag hade egentligen bestämt mig för ett annat par men självklart så va det paret det sista och dem sänkte inte priset....av ren princip så tog jag då dessa istället.....jag vill inte köpa "provade" skor för fullpris......
Men dessa verkar riktigt sköna.....detta är fan mina fötter värda!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Snygga skor och snyggt regnställ, det är du värd.

2008-09-07 @ 08:38:56
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Snyggt! Skorna ser jätte sköna ut.

2008-09-07 @ 17:17:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0