Dax igen..

att uppdatera er i hur våra små älsklingar mår och ser ut...;)
Peppar, peppar så verkar dom må riktigt bra just nu...tom Nikki är pigg och relativt glad...
Zisco har blivit ganska gosig och kommer smygande på nätterna och skulle nog gärna vilja ligga i sängen om det inte hade varit för att "polisen" Maestro vaktar där....imorse vaknade jag av att Zisco busade med mina ben...hmm...
Som sagt så har Maestro tagit rollen som "polis" här hemma....ingen annan får komma upp i sängen så länge han får bestämma....han är väldigt ego om man säger så...hahaha
Men dom är såå mysiga och busiga...haha



Jaa visst jaa...idag svullade vi lite också....jag bakade chokladmuffins!
Herregud det va ju hur länge sen som helst som jag bakade....kändes skumt att vara i köket...haha
Lite grädde blev det också.....men det va sån där töntigt mager grädde...så det smakade inget, kunde lika gärna varit utan den...nu vet man bättre...hehe

                           

                                                                             Mums!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Mums! Ser gott ut! :O)

2008-09-10 @ 21:51:31
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0