Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Jag hade ju tänkt gå till jobbet idag..men det sket sig rejält. Efter maten igår så tog vi en ganska kort och lugn promenad men den tog knäcken på mig...jag däckade istort sett. När jag gick och la mig hade jag ont i hela kroppen & mådde illa...usch!
Sen vaknade jag i natt vid 3-tiden av att Nikki kräktes...stackars liten! Men hon piggnade på sig framåt småtimmarna men jag blev bara sämre och sämre...så när klockan ringde va jag inte pigg för jobbet! Så det blev att jag stannade hemma även idag...känns inte kul då vi hade planering på morgongen..men men.

Nu har jag precis käkat mackor och ett glas oboý...det va inte igår jag åt det, rätt gott!
Katterna är helt galna härhemma....Zisco & Mastro är överallt...framförallt Maestro han är högt och lågt....hjälp att dom orkar!

Idag har vi tvättstugan också...bu bu ka ka

Nää...nu ska jag vila mig lite innan Providence börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0