Fortfarande sjuk...

Jaa trist, trist! Men jag känner mig verkligen inte okej ännu..ena stunden kan jag känna mig helt okej för att i nästa däcka totalt...hur sjukt som helst..
Vi tog en promenad på stan ni ikväll och jag höll knappt på att ta mig hem...svetten lackar, huvudet värker och fötterna svullna as hell!

Jag köpte iaf en skiva idag...Black Stone Cherry, jag köpte deras 1:a skiva och Ted deras 2:a...vi såg dom på Srf i somras och där va dom helt suveräna...hoppas att skivorna är likadana...

Hade jag kunnat så hade jag lagt upp bilder på skivorna men de senaste dagarna har inte jag kunnat lägga upp några bilder..:(

Kommentarer
Postat av: Anita

Black Stone Cherry`s 2:a skiva Folklore And Superstition spelas här hemma hela tiden, ute i garget när Pelle och Nils mekar. Den är bra, i alla fall delar av den!

2008-09-25 @ 20:56:38
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0