Hmmm

Jaa nu har vi fixat träningskort åt Ted...dessutom va han ju bara tvuuuungen att köpa nya skor då han ska börja träna så det hann vi också med...haha
Jag tänkte köpa en tränings B-H men fan jag hatar att köpa B-H:ar.....jag tycker inte dessa sitter bra...men jag behöver verkligen en för träning.....har ni nåt bra tips? Jaa den får inte vara såå himla dyr heller....absolut inte mer än 300 kr!

Till middag blev det lasagnette....det smakade väl sådär tycker jag...fan jag som brukar älska det......men men
Nu är iaf kaffet klart...ska ta en munk till det och det lär nog iaf smaka...hehe



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har en vit som du kan få, om du vill/kan ha den. Är så gott som oanvänd då jag köpte en som jag trivdes bättre i. Jag vet inte på rak arm vad det är för storlek men jag kan skicka den så får du göra som du vill! :o)

2008-09-08 @ 15:29:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0