Home sweet home...

Borta bra men hemma bäst....jaa nu är man hemkommen igen och det känns skönt! Underbart att komma in och se att katterna mår bra...och dom är sååå glada att vi är hemma..:) Jaa eller som vanligt så ska ju Nikki va lite extra sur ett tag nu men men  haha

Det har varit en otroligt trevlig helg i Trollhättan...vi har skrattat mycket....men man är ju rätt mör nu, för det har inte varit mycket sömn..hehe
Jag vill passa på att tacka vårat "värd"-par Ethel & Christer såå jätte mycket! Att spela Buzz va ju en höjdare...skönt att få vinna också, stämningen va ju härlig då...haha

Hårdrockskvällen vart ju också lyckad..jag tog jätte många bra bilder....men tyvärr så råkade jag radera alla bilderna...haha fan vilken sopa man är!
Men dom bilder jag har slänger jag upp om en stund för nu väntar duschen...

Kommentarer
Postat av: Anita

Jobbigt med huvudvärk! Själv har jag ont i kroppen i halsen OCH i knoppen, utanpå detta feber. Det kostar att ligga på topp!

2008-09-22 @ 19:41:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0