Jaha...

då va det riktig höst då..jag menar RIKTIG höst!! Idag tog jag fram vinterjackan och satte på mig när jag skulle till jobbet...och vet ni vad? Den satt inte alls ivägen (tyvärr)...trist att det redan är såå kallt..nu spöregnar det dessutom...usch!!

Idag fick jag iaf tid hos sjukgymnasten...och hej&hå så nice det va då!!! Verkligen behövligt...men visst det kommer ju ta både tid och borra stora hål i min redan "trasiga" plånbok...men nog kommer det att vara värt det.....hoppas jag...

Nu ska vi dricka kaffe och kollapå en film...vi hyrde faktsiskt Johnny English....som vi såå typiskt missade på tv härom dagen....haha
Men den verkar skoj och jag tror inte att jag sett den heller...haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0