Jahaja..

Filmen va helt okej...riktigt rolig till och med..:)
Diane Keaton är såå bra tycker jag...rolig som få...haha
Jag kan rekommendera denna film om man vill se nåt roligt och lättsamt....

Jaa annars händer det inte så värst mycket här i huset just nu...katterna tar sin lilla "powernap" innan nattens röj...vi ska väl snart hoppa isäng, tror jag iaf..

Imorgon står det skivmässa på schemat...vi ska bege oss till Solna för att kolla in "sveriges största skivmässa"....kanske vi hittar nåt intressant kanske inte...vem vet?

Jag har tagit lite bilder på våra små älsklingar för ovanlighetens skull....;)
Jag har ej redigerat dom nåt....pallar ej...

 
 
                                          



              Kolla in dessa två då....oooohhh..<3

Kommentarer
Postat av: Anita

Maestro är jätte lika våran Hjalle när han var mindre. Såå söööta katter du har! :o)

2008-09-26 @ 23:19:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0