Longtime...

jaa det va ju ett tag sen...igen! Haha
Det har varit tokjobbigt på jobbet så jag har inte pallat att blogga....men idag har jag nåt att skriva om....jag har tränat igen..:)
Tog mig iväg och köpte ett årskort igen på badethuset här vid Medis..eller jaa det funkar ju på alla simhallar i hela sthlm..:)
Jag passade på att springa 5 km på bandet....38 min.....kändes riktigt bra idag!



Nu har vi käkat lunch bestående av tomatsoppa & makaroner.....nu ska vi iväg och kolla efter skor till mig...hata skor!!! Jag är snål när det gäller skor, köper alltid kassa men billiga skor som går sönder 1:a månaden......hoppas jag hittar nåt bättre idag....haha

Kommentarer
Postat av: pia

Heja tjejen!jag sportade yatzy igår,ont i skallen idag...hehe...

2008-09-06 @ 13:36:05
Postat av: Anita

Jag älskar skor, köpte två par i torsdags, höga skinnstövlar och boots.

2008-09-06 @ 16:51:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0