Middag a`la Madde...

Jupp idag blev det falukorv/kycklingkorv med mjölkstuvade makaroner...det va ju 1:a ggn jag gjorde just mjölkstuvade makaroner och det gick ju hur lätt som helst....trodde det skulle bli kladdigt och att mjölken skulle bränna fast och shit men icke då...det blev både bra och gott..:)

Nu har jag plockat i mig några alvedon igen så nu kanske man snart kan röra sig en stund igen...

Jag har bestämt mig för att vara hemma imorgon också...har dessutom försökt få tag på nån tillgänglig sjukgymnast men icke sa nicke....just idag hade dom ju såklart ingen telefontid....får försöka komma ihåg att finga imorgon istället...

Jaa snart vankas det kaffe...väntar bara på att Ted ska vara klar i duschen....Jag vill ha kaffe, jag vill ha kaffe....


 


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag får inte i mej någon mat alls idag, en hårdbrödbit med smör är allt och vatten, massor med vatten!

2008-09-22 @ 19:49:34
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0