Oooooj....

Jag somnade visst....imorse när Ted drog till jobbet va jag såå pigg och satte på datorn och filurade lite. Sen tänkte jag bara gå och vila lite för jag skulle ju vara på gymet kl 10....jaaa eller hur!! Vaknade av att det ringde på dörren och jag undrade vem fan som kom så här tidigt på en vardagsmorgon....då kom jag på att visst ja det är ju söndag...men ändå vem kommer nu..?
Det va grannens ungar och kompisar...(3killar& 1 tjej) Tjejen ville hälsa på katterna och grabbarna låna wii-spelet...va e klockan undrade jag förvirrat då dom ramlade in...11...Eeeelvaaa??   sa jag...shit jag som skulle hinna träna innan Ted kom hem....jaa nu kan jag glömma träningen idag...igen...men det kan nog vara bra då huvudvärken fortfarande hänger sig kvar..:(
Ungarana va här i 20 min och busade igång Zisco men spelet sa jag att dom kunde komma senare och spela...för jag hade ju brådis...så nu kommer dom säkert komma tillbaka snart..men de är snälla och gulliga ungar så det är okej...

Ingen träning alltså för Ted är snart hemma igen och då har jag tänkt ha lite mat klart...eller mat och mat...det blir mannagrynsgröt..inte att förakta... Kanske man skulle hinna med en dusch innan han kommer hem...eller? Hmm....

På skivspelaren ligger en av skivorna som inköptes igår...Rainbow "Straight between the eyes" Grym platta!! Återigen så infinner sig nostalgin...

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0