Skönt att vara hemma men...

nu börjar jag nästan att längta till jobbet igen(eller nåt jobb, inte mitt nuvarande jobb meen..). Visst det är skitskönt att softa men dagen bara svischar förbi utan att man får nåt gjort. Visst är man sjuk så är man men det känns iaf jobbigt att bara slöa....men visst det kan vara behövligt...nacken känns något bättre och huvudvärken är nästan helt borta....såå imorgon "springs"det till jobbet igen med glädje...HAHAHA

Men som jag sagt tidigare så har iaf katterna uppskattat att man varit hemma...eller iaf igår idag lyser dom med sin frånvaro nästan hela tiden....:(
Men har iaf lyckats få dom på bild idag....Nikki har jag dock förskonat då hon inte är vän med kameran...

 

Dessutom blommar min novemberkaktus sjukt mycket redan...



Jaha...vad ska man göra nu då....skulle egentligen vilja träna med DET skulle nog inte huvud & nacke uppskatta så det får bli en dusch och ev en promenad...

Kommentarer
Postat av: Anita

Här blommar ingenting!:O/

2008-09-23 @ 17:34:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

OJ! redan....min blommar inget ännu.

2008-09-24 @ 07:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0