The big payday...

löning..nice! Man blir liksom lite piggare en sån här dag...jaa iaf för stunden...sen kommer ångesten...behövde jag verkligen den saken, och den...hmm fan jag skulle inte ha köpt det där..:(
Känner ni igen det?
Så känner iaf jag...idag har jag köpt en sport Bh "Röhnisch cross" för 250 kr...helt okej pris tycker jag iaf...sen blev det 2 nya träningströjor, behövligt då jag inte haft några bra.....men ändå kommer ångesten....usch!
Men nu längtar jag ännu mer till att kunna träna igen...ska nog smyga dit idag för att känna hur det känns....kanske...

Nää nu ska jag äta lunch...några torra focaccia...får se hur det smakar..hittade dom iaf billigt på ICA....


Kommentarer
Postat av: Anita

Känns alltid bra med lite pengar i plånboken! :O)

2008-09-26 @ 20:21:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0