Tjena tjaba hallå ba...

Nice nu är "helgen" kommen här i huset, härligt härligt!  Det trodde man inte i söndagskväll...jaa alltså att det skulle bli helg igen och att man skulle klara även denna vecka.... Nu är det 3 hela dagar i frihet!!!

Och hur ska vi nu spendera dom då..?
Joo vi ska faktiskt ut och resa....ända till Trollhättan!
Vad ska ni dit och göra undrar ju självklart ni då...
Joo vi ska dit och hälsa på lite kompsisar till Ted...som han inte har träffat sen han flyttade hit för mer än 2 år sedan!! (skäms på dig Ted ;))
Jag är ganska splittrad när det gäller detta...kul att komma iväg, kul att träffa hans kompisar men fan va nervös jag är för katterna....vi vet ju hur det gick sist vi båda två åkte någonstans...( Trubblan insjuknade mera..) Det är dessutom 1:a ggn vi ska lämna "bäbisarna" en längre tid.....hur ska nu detta gå??
Men det kommer säkert att bli kul också...på lördag ska det vara "hårdrockskväll" hos nån kompis...och sånt är ju alltid skoj..hehe
På tal om det så ska jag nog ta och spela in lite kvalitetsmusik så man är säker på att få höra det man vill iaf nån gång under kvällen....;)


Kommentarer
Postat av: Teddan

Jag får nog spela in en egen skiva om jag ska få lyssna på nåt bra...;)

2008-09-18 @ 20:32:09
URL: http://themaestro.blogg.se/
Postat av: Anita

Ska ni ha kattvakt hemma eller lämna bort "älsklingarna"?

2008-09-18 @ 20:41:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: pia

så gosiga!!!!tänkte bara höra;hur många år fyller "drottningen" nästa gång....?Alltså inte du men Nikki?

2008-09-19 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0