Tränat...

jaaa idag också...:)
Idag blev det 13 km cykling, 3,7 km rodd & 1,3 km jogg.....och jag va inte ens trött...skönt! Det gäller att ligga i så länge det varar...jaa orken att träna menar jag. Det kan ju vara borta imorgon....

Nu har även Ted bestämt sig för att köpa träningskort....han orkar väl inte höra mitt tjat längre...hehe
Så nu får vi se om man pallar ta sig dit mera då vi kan sällskapa....

Denna helg är ju snart slut också...trist, trist, trist!!!  Men det har varit en rätt okej helg...varit mest hemma och gosat med katterna..:) Dom är såå gosiga...dessutom tycker jag Nikki är så glad och mysig just nu också...."peppar, peppar"
Måste säga att det är sååå skönt att ha katter som äter, kissar & skiter som dom ska....det va länge sen man verkligen kunde njuta av att ha katter.....
På fredag skulle Trouble ha fyllt 1 år....jag saknar henne såå himla mycket....*snyft*

Nää...vad ska man hitta på nu i rusket då? Kanske en promenad eller nåt...

Kommentarer
Postat av: Robin

Då passar det med träningssällskap..

2008-09-07 @ 16:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0