Trollhättan..

Idag har vi "gjort" Trollhättan...det gick snabbt vill jag säga..haha
Men vi har riktigt trevligt här nere...igår blev det lite vin & trevligt sällskap, ikväll blir det lite mer vin och förhoppningsvis trevligt sällskap....ska som sagt på fårdrocksfest ikväll....jag trodde att det bara skulle vara ett par kompisar till Ted men nu verkar det som det kommer att bli typ 25 pers. kul, kul!

Jag saknar mina små älskingar därhemma....hoppas att dom mår bra...nu är det bara 23½ timme kvar tills vi är hemma igen...jaa om nu inget händer...

Nää..nu ska jag dricka en öl och äta god mat..:)

Visst jaa..för att svara på Pias fråga  i tidigare inlägg...frågan va alltså hur många år "drottningen" fyller nästa år....Nikki alltså..:)
Hon fyller faktiskt  14 år....

Kommentarer
Postat av: ET

Ja nu fick jag kollat katterna lite mer i nyktert tillstång och dom är ju bara "Tooo much nice!!"

Hoppas er hemresa gick fint och att ni piggnat på er lite från i morse, hi hi :-) Tack för en urtrevlig helg och välkomna tillbaka till Hättan när ni vill! Kram från Jamaan & kass i Bazz.

PS: Vem var det nu som vann i Buzz..... fniss!

2008-09-21 @ 15:36:51
Postat av: Teddan

Vad fan är en fårdrocksfest? Ska vi åka runt i en Fård eller...? :P Btw så vet jag inte vad ni snackar om...Buzz, vad fasiken är det?

2008-09-22 @ 15:14:29
URL: http://themaestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0