Uppe med tuppen...

Jaa idag är det tidig dag...usch, usch!
Trött, trött & trött...jaa det är precis vad jag är....men man har inget val det är bara att pallra sig upp det...
Ikväll är det dessutom f-möte....usch, usch!

Jag hinner inte med någon träning ikväll det känns lite trist också...nu när man är på G så att säga..haha

Grått & trist väder är det dessutom...känns nästan som vinter....fyyyy!!!! Jag bara undrar hur jag ska ta mig igen denna trista period på sådär 7-8 månader......det har ju knappt varit någon sommar alls i år..... En gång, EN GÅNG har vi varit ute och spelat kubb tex....enda gången vi grillat i år va ute på Lådna....helt sjukt! Inte konstigt att man känner sig irriterad då man knappt sett solen på vykort i år....denna höst/vinter kommer att bli extra tuff, det känner jag redan!

Jaja för att uppmuntra mig lite ska jag väl ta och kila iväg till jobbet snart....:(

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att du får en bra dag trots allt! :O)

2008-09-16 @ 09:01:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0