1 dag kvar av denna vecka...:)

Jaa denna vecka har rullat på fast den har varit tung pga att jag varit jätte förkyld...Ted har varit hemma hela vecka, helt däckad. Jag jobbade mer för att jag va "tvungen" har ju varit borta rätt mycket senast halvåret känns det som...men men nu känner jag mig iaf bättre.

Imorgon är det fredag och det är ju alltid skönt...i onsdags ringde det en kille från Sweden rock och hade en fråga..

"Ska du gå på AC/DC?"
"Näää.." svarade jag..
"Vill du gå?" frågade han
"Njaa.." svarde jag
"Vi fixar biljett" sa han...

Okej jag ska dela ut lite flyers utanför men vad gör det? Gratis biljett till AC/DC är ju inte helt fel...okej dom är ju inte mina favoriter men kan va skoj att se dem..:)

Så då vet ni iaf vad jag roar mig med imorgon...fryser fingrarna av mig då jag delar flyers sen rockar jag loss lite grann på Globen..:)

Men ikväll vetifan vad som händer...fick nyss ett mess om att "vi inte skulle missa en tribute-grej på mosebacke"...hmm...gissa om vi glömt det eller inte??
Nu känner man ju inte direkt för att slänga sig i kläderna och kuta dit...dessutom är jag pank....
Så man får glatt sitta hemma och sura...

Kommentarer
Postat av: Anita

" Borta bra men hemma bäst!" :O)

2009-02-19 @ 21:01:49
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Kul att se aase daase....

2009-02-19 @ 22:52:02
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0