Fyyy vad kasst jag mår...

varför kan man inte bara få vara frisk!

Igår på dagen va jag hängig men efter en flaska vin började jag faktiskt må helt okej igen...även när jag vaknade imorse så trodde jag att jag va "frisk" men icke....efter att nu varit och handlat så är jag helt knäckt ju...känns som jag typ har 100 graders feber...minst..haha

Nu ska man dessutom laga mat...men jag har även idag gjort det enkelt för mig och köpt färdig potatisgratäng som bara ska in i ugnen och sen ska det stekas lite kycklig...det ska man väl palla iaf...

Städa tänker jag INTE göra idag...kattstackarna får vada i "skiten" en dag till...jag hoppas komma upp i tid imorgon så jag hinner dra över det värsta med dammsugaren då...

Jag vill bara lägga mig i soffan och se nån bra film..men risken att det visas någon sådan är ju rätt liten...


Kommentarer
Postat av: Anita

Näää, "tycker synd om"! Packa hem och gå ihop du med!

2009-02-15 @ 22:20:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Men Madde, det är så här man gör...Facebook - Bloggen - Facebook - Bloggen - Facebook - Bloggen - Facebook - Bloggen!

Inte....Bloggen - Fb - Fb - Fb - Fb - Fb - Fb - Fb........ kanske bloggen!;O)

2009-02-19 @ 19:22:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Anita: Hahahaha...okej jag ska verkligen försöka skärpa mig...hehe

2009-02-19 @ 20:28:08
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0