Hej och hå vad tiden går...

Jaa detta med bloggandet sprack då jag opererade handen...det va lite jobbigt att skriva (skyller vi på)...haha

Idag är det ju Alla hjärtans dag....och den firar jag som tur är inte alls...annars hade det varit trist då jag dragit på mig en förskylning...klart man blir sjuk när man kommer tillbaka till jobbet efter 2 veckors "ledighet".....ungarna är ju värsta smittospridarna ever..:(

Handen har värkt och varit riktigt tråkig i typ 2 v. men nu börjar det kännas bättre...men problemt dom opererade för kvarstår nog med 99.9% säkerhet tyvärr....men men

Som sagt idag händer inte mycket i detta hem, ska dock försöka dra över med dammsugaren lite snabbt här iaf..sen blir det nog utgång med "lilla" Zisco, han älskar att promenera på gården..haha

Men sen mina kära vänner....här ska ses på melodifestivalen....och det ska röstas också!! Det ni...haha
Om ni nu ska se "eländet" MÅSTE ni ju rösta på dom små söta "Heatarna"....gillar ju inte riktigt att dom är med i detta samanhang men jag lyssnade lite på deras låt igår och det verkar som dom lyckats att "heatifierat" låten....det lät riktigt bra av det lilla jag hörde..

Så gott folk RÖSTA PÅ H.E.A.T. ikväll!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag kan inte se TV här i stugan - tyvärr! :O(

2009-02-14 @ 10:45:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag ska rösta, abselut!

2009-02-14 @ 11:13:56
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0