Lite kort på galenpannorna...

Jaa så här på Alla hjärtansdag så slänger jag väl upp lite bilder på mina små hjärtan....som vanligt..;)

Stackars Nikki..hehe      Zisco   Härlig stil..:)   Maestro lipar, kaxig då han är hos husse..   Maestro har rätt skön stil oxå..   Toapapper är kul tycker Mr Z...   Maestro..   Zisco

Dom är såå tokiga våra små bäbisar...haha

Annars händer inte mycket här inte....vi va iväg till söderhallen för Ted ville ha öl...det tog knäcken på mig...håller nästan på att däcka nu...usch så kass jag känner mig..:(
Men jag kanske skulle ta och korka upp den där vinaren jag svamlade om igårkväll...då kanske man piggnar till..måste ju hålla mig vaken för att se H.E.A.T. ju..:)

Ett STORT problem har jag också btw....VAD ska vi ha till middag ikväll?? Just nu är jag inte sugen på nåt alls....det är ju såå jobbigt detta med mat...bläää

Nää...nu ska jag nog ta Zisco på en promenad...kanske lurar ut Maestro också men han vill helst gå ut på kvällen då det är lite lugnare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0