Löööördaaaag...härligt men stressigt..

Igår va det ju fredag..inte vilken fredag som helst dock...det va AC/DC på Globen!
Jaa och jag som inte är nåt direkt fan av just dom blev direkt imponerad faktiskt...

Det började med att jag kom hem från jobbet och mådde riktigt kasst...trodde det va magsjukan eller nåt igen...ville helst inte gå på någon konsert inte. Men jag stoppade i mig några Alvedon och pallra mig iväg i kylan. Jaa för kallt var det när jag stod utanför Globen och försökte pracka på folk lite reklam från Sweden rock...men strax innan 20 så gav jag upp för att gå in och se slutet på förbandet som heter The answer....lät väl helt okej det lilla jag så.
Visst jaa jag glömde nämna att jag mötte ju också upp en kille som skulle ge mig biljetten och det visade sig att jag även hade biljett till söndagens konsert också..:)
Denna kille och jag satt och samspråkade i väntan på just AC/DC..kan tilläggas att vi hade kanon platser...
vid 20.45 satte då "gubbarna" igång....och det va rock´n roll för hela slanten...från början till slut...
Andra band brukar ha lite "pauser" mellan låtarna för lite återhämtning men inte dessa herrar...Angus Young & Brian Johnson höll igång hela tiden..helt otroligt!
En av höjdpunkterna va också då Angus strippade...klockrent!

Scenen va helt otroligt stilren, få men roliga effekter, bra ljud och bra val av låtar.....jag kan faktiskt inte hitta någonting att klaga på...det ni!

Jag som inte är ett fan som sagt längtar redan tills på söndag för att få se dem igen....

   

Bilderna är tagna med "bäbis"kameran därav den tråkiga kvaliteten...

Nää..nu så här på lördagsförmiddagen så ska jag ta mig till min moster för att städa av lite hos henne, äta lite god lunch...:)
Sen ska jag stressa hem för en snabb dusch för sen ska vi till Steffe som ska bjuda på en kväll hemma hos honom....JAG ska spöa grabbarna i lite Wiie har jag tänkt...hehe

Kommentarer
Postat av: Anita

Det låter som om du hade en bra kväll, du låter nästan lite positiv! ;o) En härlig lördag ser det ju ut som om du oxå får(förutom städningen då!) Spöa grabbarna nu ikväll - visa var "skåpet skall stå!"

2009-02-21 @ 11:49:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Opps...det va ju inte meningen...;)

2009-02-21 @ 15:26:51
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Maggan

Fy, vad fuskigt! Varför får du gå två ggr och jag ingen. Livet är bra orättvist.

2009-02-21 @ 17:40:59
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anita

Näääää, nu får det va nog! Nu ta vi detta en gång till.....:

Bloggen - FB - Bloggen - FB - Bloggen - FB!



Inte: Bloggen - FB - FB - FB - FB - FB - FB - FB - FB- FB - Bloggen! ;O)

2009-03-13 @ 22:29:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Du e allting som jag drömt om någonsin....

Duuu e allt, du e miiin.... Ååhhhå...

DUUUU, som jag levt i alla år....DUUUU....du e den som mej förstår.......




Tacka vet jag slager! ;o)

2009-03-14 @ 00:13:37
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anonym

har jag missat nån bloggsida eller...det är ju mars nu.

2009-03-14 @ 09:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0