Ännu en fredagskväll..

som spenderas hemma i soffan...dessutom så har jag kollat Let´s dance.....hehe

Idag har jag varit  hos min moster och fikat....sen har jag inte gjort mycket mer...hmm..

Jag har inte haft så värst ont i handen under dagen men känner nu att dunkandet kommer mer och mer....det blir nog att ta några Alvedon innan man lägger sig....

Imorgon ska jag på 100-årsjubileum på mitt förra jobb....ska bli skitskoj att träffa alla gamla kollegor igen..:)

Nää...nu behöver jag sömn....natti natti..

Kommentarer
Postat av: Anita

God Natt!

2009-01-24 @ 02:04:53
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Hoppas att din hand är lite bättre. Nästa KROM så kommer ni väl hit va?? Då ska jag ta med mig sönerna också. Måste ju lära dem att gå på hårdrocksklubb. Inte bara lyssna den där jävla trance dance-musiken.

2009-01-24 @ 10:50:44
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0