Besvikelsen va otroligt stor...

i natt då Srf släppte 9 nya band....jag hade inga förväntningar alls men ändå blev jag arg, sur & tokbesviken!
Jag tänkte minsann inte åka till den "skitfestivalen"...men imorse tänkte jag att nu får jag rycka upp mig...det är ju ändå så att omkring 30 band tilkommer ju....så jag startade "operation" inlyssning istället.....så idag har jag lyssnat på bla RIOT och har upptäckt att det bandet är grymt bra...hur kan jag missat / glömt bort dem?

Lyssnade även på JON OLIVIA`S PAIN och blev dock inte lika övertygand om den bokningen....men jag ska ge det mer tid...finns ju några mer band att lyssna på..haha

Dessutom har vi väl i stort sätt bestämt oss får att köpa biljetter till Rockweekend ikväll..:)

Maggan: Ska ni dit i år?

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Japp, vi hade tänkt det ja.

2009-01-29 @ 19:41:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0