Då va det onsdag då...

Det känns lite konstigt detta att denna onsdag är på ett sett min fredag....jag menar ju att imorgon ska jag opereras och sen blir jag ju ledig en tid....härligt på ett sätt men samtidigt va det ganska olägligt då jag skulle behöva varenda krona man får på lönen....det är mycket nu som ska betalas....bla Sweden rock biljett som är på 2000kr + deposition på stugan på 2000 kr....hmm..hur ska nu detta gå ihop?
Men samtidigt är det ju skönt att få skiten gjort...jag kanske tom blir lite bättre i handen..:)

Men jag har denna dag kvar att arbeta...först ska vi vara ute hela förmiddagen sen är det ju en liten lunch sen avslutar jag dagen med ett lönesamtal.....det skulle jag lika  gärna kunna skita i då jag vet att det inte kommer att ge ett skit....men men..

Jag önskar er alla en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att det gick bättre på lönesamtalet än du förväntade dig. :O)

2009-01-21 @ 19:26:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0