Det verkar ordna sig med boendet på srf...

Redan i augisti så mailade jag på en stuga vid Norje..men då va svaret att dom inte bestämt sig om dom skulle hyra ut under srf eller inte..men det lustiga är att härom dagen då jag satt och svor som om boendet under srf så fick jag ett mail...just från denna person som sa att dom bestämt sig för att hyra ut och vi stod först på kö...:)

Verkar vara en kanon stuga för upp till 7 pers. för en helt okej summa....fick just bilder och det ser riktigt nice ut...

Men redan nu har man hört historier om lurendrejare....så visst är man skeptisk...men detta verkar seriöst men man vet aldrig förräns man sitter där med en öl i handen....:)


Iom att jag fixat stuga så har Linda också ändrat sig och SKA nu följa med...kul som fan!

Nu är det bara Ted som ska övertalas...


Jaha arbetsveckan är nu slut, hur skönt som helst!


Tvättstugan är avklarad..fick behålla kläderna även denna gång...;) Men reta upp sig hann man...hehe

Nää..nu ska jag ta en härligt kall vitvinsglögg..:)


Kommentarer
Postat av: Anita

Rött vin här....i vanlig ordning!:o)

2009-01-09 @ 21:00:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jaha!....skiter väl jag i att du ska på SRF!! Jävla SUBBA! Skiter faktiskt helt det....eller? ;0)

Hejja Tönten! Stå på dig, åk inte.

2009-01-10 @ 14:51:38
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0