Hej hopp...

då va det tisdag då....och jag mår äntligen bra igen! Det va minsan en seg "magsjuka" eller va det nu va...huva!

Idag så ringde jag "operationsplaneraren" ang. min handoperation...hör och häpna men jag fick en tid redan på torsdag....det ni!
Men nu är det ju inte såå jätte stort ingrepp som skall göras denna gång men ändå...det ska bli såå skönt att få det gjort..bara hoppas nu att det lindrar lite grann iaf...

Jaha och imorgon ska dom ju komma med tvätt & tork...hahaha

Här hemma händer inte så mycket..vi skulle iväg och träna idag, och vi drog iväg också men herre jösses va folk det va på Forsgrenska....det va typ minst 3-4 personer på kö på varje grej... Jag cyklade iaf 1 mil innan vi gav upp och gick hem.

Nu ska jag väl slå på Tv:n för att se om det finns nåt att se..tveksamt men värt ett försök dock...

Ching!

Kommentarer
Postat av: Anita

just nu spökar min mage - har inte kunnat äta och då är det illa! :O/

2009-01-20 @ 23:49:20
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0