Ingen återvändo...

Nää..det är bara att pallra sig iväg till jobbet igen då..:(
Men man får trösta sig med att det är "fredag"...rätt soft start iaf..

Idag ska man sitta och ringa Norje boke för att se om det finns några platser kvar till SRF-09...finns ju inte en chans att det gör det men men
Vart ska man bo då?
Jag som fyller 40 iår och tänkte "fira" det lite extra på srf med Europe och allt...men allt kommer att spricka då "ingen" ska ner...joo jag och en gammal kompis, som faktiskt ska med enbart för att jag fyller just 40...eller självklart inte enbart men...hehe
Jag förstår inte varför tex Ted inte ska med...hmm...
Men det slutar väl med att inte jag heller kommer ner...positiva Madde är i farten igen...

Jaja...det är ett tag kvar iaf...

Det är vitt ute! Kallt som sjutton här i lght:en är det också...hur är det då ute tro?
Klart som *** att det ska bli sånt här väder nu då man ska jobba....usch!

Jag önskade jag fick ligga kvar i sängen nu....

Kommentarer
Postat av: Anita

Hahahahaha! Lycka till med SRF - bokningen.

2009-01-05 @ 15:48:54
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Teddan

Det var rätt nice att ligga kvar i sängen imorse...;)

2009-01-05 @ 18:02:23
URL: http://themaestro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0