Ingen bra idé..

att äta kinamat så här dagen efter "kräksjukan"....nu mår jag nästan lika kasst igen..:(
Men det kom en kompis till Ted hit från Vänersborg och iom att jag inte hade någon mat att bjuda på så va vi liksom tvugna att gå till "kinafarbrorn"....kanske inte den bästa idén dock...

Men nu sitter grabbarna och "skvallrar" i köket och jag sitter ju här och funderar på att gå och lägga mig...:(
Men det va ju en film jag tänkt se ikväll ju...hmm Guru eller nåt sånt...vi såg början på den för länge sen och det vore ju lul och se resten..haha

Jag lyssnar dessutom på den fantastiska Jill Johnsson...:) Hon är så otroligt bra ju...

Imorgon är det jobb först sen ska jag faktiskt träffa Linda för en statspromenad eller nåt....ska blir skoj..va ju inte igår direkt..hehe

Nää...nu ska jag surfa vidare en stund.....Ching!

Kommentarer
Postat av: Anita

Krya på dej!

2009-01-13 @ 22:53:14
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0