Jaa...varför blir man förvånad...eller blir man det?

Jaa...som sagt skulle dom ju komma och leverera & installera tvätt & tork här idag...vi stod ju först på listan...tror ni att dom kom??
NÄÄÄ...inte fan gjorde dom det inte!

Jag ringde vid 9-tiden och frågade vart "gubbarna" va..fick till svar att "dom e väl hos dig"

Jaa visst eller hur...sen ringde "gubbarna" upp mig och sa att dom skulle komma vid 9.30-10...det kan ni ju glömma sa jag då jag ska vara på jobbet kl. 9.30....grrr


Men nu har vi fått en ny tid på onsdag e.m som dom nu har lovat att komma...hmmm


Om & när vi får dessa maskiner så kommer dom att få jobba på högvarv...för nu är alla mina rena kläder snart slut...:(


Ja ja nog om detta...


Jag mötte Ted vid Årstaberg idag efter jobbet för att promenera tillbaka till söder igen...det va väl iaf ca 4 km i bra tempo...härligt va det faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hahahaha...ja se hantverkare!

2009-01-19 @ 19:08:30
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0