Jahaja..

då va det bara 2 dagar kvar tills denna ledighet är slut...hmm fort gick det..:(
Vad har jag hunnit med då?

* Hjälpt moster
* Firat jul
* Varit i Hällefors
* Varit på djursjukhuset och lämnat sjukkatt (som vanligt)
* Haft ett oroligt nyår
* Hämtat hem en sjuk katt från djursjukhuset..:)
* Haft en hel slappdag..:)

Jaa det va lite grann man hunnit med iaf och en är inte helgen slut...:)
Imorgon ska vi på spelning igen..ska bli såååå kul!!
Det är H.E.A.T. som har ett repgig...nice!

Nää...nu ska jag kolla katterna sen fika...ching!

Kommentarer
Postat av: Ted

Hittade hit när jag googlade på "Heat repgig" Vilken adress och vad hette stället HEAT lirar på imorgon? Har slarvat bort adressen nämligen, och de har inte svarat på mitt mail än!

2009-01-02 @ 21:00:20
Postat av: Anita

Ha så kul! :O)

2009-01-03 @ 09:42:45
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0